Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Special δώρα για special δασκάλους...

Ήταν μεγάλη η χαρά μου όταν μου ζητήθηκε από τη δασκάλα του γιου μου
να φτιάξω τα δωράκια για τους δασκάλους ειδικοτήτων
της φετινής ΣΤ Δημοτικού.
Το θέμα ήταν τα αγαπημένα μου καδράκια με την καρδιά,
ωστόσο τα μηνύματα αυτή τη φορά ήταν ακόμη πιο προσωποιημένα, 
γραμμένα από την κα Μαρία για τους συναδέρφους της με αγάπη...








Τα δωράκια δόθηκαν στους δασκάλους πριν την έναρξη της 
εξαιρετικής τελικής γιορτής της ΣΤ Δημοτικού
και ήταν μεγάλη η συγκίνηση να ακούς τα ίδια τα παιδιά 
να λένε στους δασκάλους τους τα όμορφα αυτά μηνύματα
αλλά και να βλέπεις τη χαρά στα πρόσωπα των δασκάλων.

Συγχαρητήρια πολλά στην κυρία Μαρία για την πρωτοβουλία της αυτή,
την όλη της δουλειά αλλά και για τα δωράκια που έκανε στα παιδάκια μας.
Τα λόγια καρδιάς που θα τα συντροφεύουν ...


(πιο ευκολοδιάβαστο σε ασπρόμαυρο) 

και την όμορφη κούπα με θέμα τον Καραγκιόζη...


Να και το δικό μας καδράκι για να μας θυμάται...


Καλό καλοκαίρι!

2 σχόλια:

  1. υπέροχα τα δώρα που εφτιαξες και μπράβο στη δασκαλα που το σκέφτηκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λίτσα μου! Ναι, μπράβο στη δασκάλα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή