Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Το πρώτο μου σπιτάκι από γυψογάζα και πηλό...

Είμαι πολύ χαρούμενη που κατάφερα επιτέλους
να κάνω το σεμινάριο για τα ονειρεμένα σπιτάκια από γυψογάζα και πηλό
με την εξαίρετη κυρία και δασκάλα Μαρία Κάντζαλη
(http://handmadeartmaria.blogspot.gr/)!
Λάτρεψα τόσο τη διαδικασία όσο και το αποτέλεσμα και ναι,
είναι από τις ελάχιστες φορές που μου αρέσουν όλα σε μία δημιουργία μου...
και το σπιτάκι και τα χρώματα και τα στοιχεία από πηλό και όλα!
Και δεν με πειράζουν καθόλου οι ατέλειες, παρόλο που φαίνονται και τις ξέρω.
Μου φαίνεται απλά πολύ όμορφο...μα δεν είναι;






Πρέπει λοιπόν να συγκεντρώσω όλα τα υλικά που χρειάζομαι, 
να βρω χρόνο (το πιο δύσκολο) και να επαναλάβω τη διαδικασία σύντομα!
Ένας λόγος είναι για να μην τη ξεχάσω ... ο κύριος όμως είναι γιατί το θέλω πολύ!!!

12 σχόλια:

  1. Υπεροχο!!! Παραμυθένιο ....

    Μπράβο συμμαθήτρια !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ!!! Αυτά τα σπιτάκια τελικά γίνονται όλα μ' ένα μαγικό τρόπο υπέροχα και παραμυθένια!!!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κατερίνα! Υπέροχο το blog σου και οι δημιουργίες σου!

      Διαγραφή
  3. Οπως το λες !! Παραμυθένια σπιτάκια αυτά της Μαρίας και τώρα το πρώτο δικό σου !!! Να συνεχίσεις Σωτηρία μου !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ονειρεμένα!!! Γλυκαίνουν τη σκέψη και τη ψυχή και θέλεις να φτιάξεις κι άλλα να κάνεις δώρα σε όλους τους αγαπημένους! Αλλά Μαρία μου, όσο και να το θέλω, δεν φτάνουν 24 ώρες! Ελπίζω κι εγώ να μην μείνω μόνο στο πρώτο! Σε φιλώ! Να έχεις μία όμορφη μέρα!

      Διαγραφή
  4. Πανέμορφο με πολυ ωραία χρώματα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρένα! Για τα χρώματα πάντως όλα τα κάνει η πατίνα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Σωτηρία. Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου!! Γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ Κική! Να έχεις κι εσύ μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο το ...πρωτάκι σου, Σωτηρία!!! Με το καλό να φτιάξεις και άλλα!!! Είναι πραγματικά πολύ όμορφα εθιστικό !!! Φιλιά και καλη εβδομάδα να΄χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Πέπη μου! Μήπως ότι φτιάχνει κανείς με τα χεράκια του δεν είναι όμορφα εθιστικό; Λίγες περισσότερες ώρες μόνο να είχε η μέρα...

      Διαγραφή