Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015

Καλή χοροπατηματοχρονιά!

Σήμερα τα Χοροπατήματα έκοψαν την πίτα τους!
Και το χάρηκα διπλά!
Αφενός που μου δόθηκε η ευκαιρία να τους δω πάλι όλους μαζί,
μιας και φέτος δεν έχω τη χαρά λόγω έλλειψης χρόνου
να χορεύω μαζί τους τις Δευτέρες
κι αφετέρου γιατί συμμετείχα στις προετοιμασίες με το δικό μου τρόπο...
Ανέλαβα να φτιάξω τα δωράκια για τους δασκάλους
κι έτσι ένιωσα κι εγώ και πάλι ενεργό μέλος της όμορφης αυτής παρέας.
Εννοείται πως δεν πειραματίστηκα με τα χρώματα και τις κορδέλες αυτή τη φορά...
πράσινο μωβ-τα χρώματα του συλλόγου-ήταν η μοναδική μας επιλογή!








Αφού έτυχαν και έγκρισης από τον Κώστα, 
συσκευάστηκαν και παραδόθηκαν...


... κι ελπίζω να τους αρέσουν!
Και του χρόνου με υγεία παιδιά!
Καλή χοροπατηματοχρονιά με πολύ χορό, κέφι και ζωηράδα!

Σαφώς καλύτερες φωτογραφίες των συσκευασμένων δώρων
είναι αυτές που μου έστειλε ο Κώστας Πασσαδέλης!
Ιδού:










2 σχόλια:

  1. Μία καλή και δημιουργική νέα χρονιά και σε σένα Τέτα! Με υγεία, υγεία, υγεία και πολλές όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή